bakgrunn

mandag 22. februar 2010

Sketchy Colors # 12

Hei!
Da var det ny Søndag og en ny utfordring og denne gang er det denne skissen som er oppgaven:) http://sketchycolors.blogspot.com/?zx=d5ded4b177caf6ff
Jeg har valgt å lage et easelkort.Guttekort er ikke akkurat min sterke side men her er et konfirmasjonskort.
Har brukt denne kule bordpuncheren fra Martha Stewart,passer bra til gutt,he he.Motivet kommer fra fra NORTH STAR STAMPS og er fargelagt med promakers/copics.Ellers har jeg brukt tekst stempel,ukjent og spellbinders.


7 kommentarer:

Sivic sa...

Den punchen var stilig på guttekort!!

Pia sa...

wow super sejt kort flot opsætning og farver

Jorunn sa...

Stilig konfirmasjonskort!

Eva sa...

Å for en SUPERkul bordepunch! Den tror jeg at jeg må se litt etter ja... At jeg kjøpte tre andre MS-puncher i dag er helt urelevant. ;)
Stilig kort! Guttekort er himla vriene, men jeg synes ditt var kjempebra! Takk for koselig kommentar på bloggen min, så jeg kunne komme her og finne din. :)

Therese sa...

Kjempe stilig kort med flotte farger. Bordpunchen var råååkul... ;)

Lena sa...

Dette var kult Anne May!

Lena Katrine sa...

Kjempestilig guttekort!!!
Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til!
klem :)