bakgrunn

søndag 28. februar 2010

Sketchy Colors utfordring # 13

Hei!
Igjen er det Søndag(dagene går jysla fort) og denne gang er det en fargeoppgave og fargene som skal dominere prosjekter er TYRKIS - RØD - ROSA.
http://sketchycolors.blogspot.com/?zx=d5ded4b177caf6ff

Jeg har valgt å lageet kake/eske kort.Eskene har jeg malt i sølv farge og deretter kledd med de nye papirene fra PRIMA,utrolig lekre:)
Bilde har jeg printet.Har også brukt roser,pearlmaker,spellbinders,blomster puncher,glitterlim

Håndtakene på siden(ringene) har jeg fargelagt med sølv promakers tysj og litt av mønsterpapirene har jeg også fargelagt med promakers.
På blonden har jeg laget små prikker med pearlmaker,liker godt det som effekt.
Papirstrimlene er noe jeg kjøpte billigt en gang og de har jeg fargelagt med promakers,ihvertfall prøvd,he he.Har også hengt på et par sølv sommerfugler som har fått en omgang med promakers,det ble litt farge på de,he he.

Oppi eskene har jeg pyntet med kakeservietter og mønsterpapir som det står en tekst på.




6 kommentarer:

Pia sa...

wow kanon lækker box, smukt dekoreret

Gry-Heidi sa...

Milde himmel og hav, denne var rett og slett rålekker !!
Nyyydelige detaljer, og de er det mange av !

Klem, Gry-Heidi :)

Pink lady sa...

Virkelig vakker boks du har laget med utrolig mange fine detaljer!
Lykke til på utfordringen!
Klem Laila.

Maya sa...

For ett utrolig herlig og flott prosjekt!!
Her var det massevis av nyydelige detaljer og så lekkert laget!!!
Takk for at du deltar hos SC,
klemmer fra Maya:)

Sivic sa...

Lekkert!!

Hanne sa...

Så lekker denne var! Nydelige detaljer!
Hanne