bakgrunn

søndag 7. februar 2010

Stampartic sketch challenges- February

Hei!
En ny oppgave og denne gangen er det denne skissen som er utfordringen.http://stampartic.blogspot.com/

Ikke ofte jeg lager manne/gutte kort men det gjør jeg denne gang:)Egentlig ganske greit med skisse.


Jeg har laget et easel card men snudd det den andre veien.Husker ikke hvor stemplene kommer fra.Ganske enkelt kort men liker enkle kort til mann.Ellers har jeg en metall pynt og kortet er stanset ut med spellbinders.

4 kommentarer:

Nina S. B. Macaulay sa...

Hei på deg og takk for hygglig mld :o)
Jeg synes kortet ditt var stilig, har ikke sett en lagd på den måte før. Og jeg synes det er vansklig å lage gutte kort, men det har du klart fint! Lykke til :O)
hvis du vil følge meg så er du velkommen! jeg legger deg på listen min også :O)

Ha en hygglig kveld
Hilsen Nina

Nina S. B. Macaulay sa...

har ikke du noen sted man kan legge seg inn som follower?... jeg finner ikke det...

Hilsen Nina

Nina S. B. Macaulay sa...

Sorry, jeg sendte siste mld nå før jeg så at du hadde sendt en beskjed til meg :O)

Jorunn sa...

Men såå stilig da!!!
Likte måten det åpnet seg på!!
Flotte farger og du ahr fått til et praktfult herrekort, som er de verste å lage til!!

Takk for at du deltar!

Klem,
jorunn