bakgrunn

onsdag 17. mars 2010

Art Pieces utfordring # 6

Hei!
Art Pieces har ny oppgave og denne gang lyder oppgaven som følger: Vi vil se BÅND - KNAPPER - BLOMSTER. http://artpieceschallenges.blogspot.com/

Her er mitt bidrag.Jeg har brukt metallark og preget mønster,deretter sandet med en kloss og påført alkoholblekk.På denne grønn er også metallark hvor jeg har rullet rundt med et verktøy for så å påføre alkoholblekk.Bildet er et jeg har kjøpt hos KREATIVE HENDER.Ellers har jeg brukt blomsterpuncher som kutter og embosser.Knappene har jeg påført alkoholblekk og så har jeg brukt litt dabbers,bånd og noe rester fra en kuttet spellbinders dies samt litt bred blonde bånd.


7 kommentarer:

Gro sa...

Wow! Så flott! Metallark høres spennende ut, du fikk en fin effekt med det! Nydelig!
Takk for at du deltar!

Klem, Gro

Sivic sa...

Se her har du kost deg med bånd,knapper og blomster : )
Flott ATC!!

Ellers var det jo kommet masse nytt hos deg, mye flott og kreativt!!

Guro sa...

Nydelig ATC :-)

LiveArt sa...

Ooooi, så lekker!! veldig elegant kort med flotte effekter!!

Linda

Pauline sa...

Kjempefin atc!

Gry-Heidi sa...

Wow, kjempelekker ATC ! Flott effekt med metallark,og så mange teknikker du har brukt !
Tusen takk for at du deltar :)

Klem, Gry-Heidi

Rein sa...

Lovely ATC!