bakgrunn

onsdag 17. mars 2010

Nordsalten-hobbyklubb utfordring # 3

Hei!
Da er det tid for utfordring # 3 og denne gang er det Påske som er tema samt fargen GUL skal dominere prosjektet. http://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.com/

Jeg har laget et easelkort men med en litt annen fasong for på dette har jeg brut en av mine nye spellbinders dies.Syns denne type kort er jempe jekt å lage.
Motivet er et printet bilde og ellers har jeg brukt litt blomster og klister bokstaver.Inni har jeg tent å skrive noen ord for det blir vel til at jeg sender et par Påskekort i år:)


6 kommentarer:

Marielle sa...

Heisann =) Kjempefint kort du har laget.. Masse flotte detaljer, og ett herlig motiv.

Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring.

klem fra Marielle

Pink lady sa...

Nydelig påske kort!
Flotte blomster og stilige spellbinders
du har brukt:-)
Klem Laila.

Plundis sa...

Kjempeflott kort du har laget!!

Takk for at du deltar i NsHk`s utfordring

-Gro-
aka Plundis

Anne Bente sa...

åh.... så super flot påskekort

10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

Wenche sa...

Herlighet - dette var velidig stilig. Dette likte jeg kjempegodt! Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

-DT Wenche

tone sa...

Kjempeflott!
Tusen takk for at du deltar på NSHKs utfodring.
Klem Tone