bakgrunn

onsdag 24. mars 2010

Scrappekammeret utfordring # 4

Hei!
Ny utfordring hos Scrappekammeret:Vær kreative og bruk noe du ikke pleier å bruke/scrappe med.Ta en tur i bosset,he he eventuelt noe som skal kastes eller en tur i naturen og finn noe. http://scrappekammeret.blogspot.com/

Jeg har brukt en tom eske som det har vært papp bokstaver i.Har kledd den med mønsterpapir og brukt litt dabbers.Inni er den også pyntet men pga av refleksen så vises ikke teksten og et lite brudepar.
Jeg har brukt utvendig pynt som eikehamser,farget mose og roser og tekst fra ET TRYKK.



Bak har jeg også pyntet og laget til et lite ort hvor det kan skrives en liten hilsen.


8 kommentarer:

Cathrine sa...

Åh, denne ble bare nydelig:) Så mye kult du har brukt på den:) Nydelige farger!

Takk for at du deltar hos Scrappekammeret:)
Klem fra Cathrine

Sivic sa...

Nydelig!!!
Jeg liker gjenvinning : )
Knallfint!

Guro sa...

Så flott og orginal denne var! Lekker og kreativ :-)Enig med Cathrine; nydelige farger.

Tusen takk for at du deltar!
Klem Guro

Agnete-Sagalind sa...

Ja, dette var virkelig flott. Jeg likte denne.

Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.

Klem Agnete, Kammerpike

Yvonne sa...

Wow, så utrolig STILIG!!! Digger pynten du har brukt, og så herlige farger!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

hsm sa...

Så stilig denne var. Digga den!!!
Nå skal jeg ned i kjelleren etter
en chipboard-eske:) Har en tom plass
i seksjonen min og skal prøve å lage noe pyntgreier til å ha inni der:)
Flotte farger;)

linsal sa...

heeeelt knall! skikkelig lekker og perkfekt løst av oppgaven :D
tusen takk for at du deltar på scrappekammeret sin utfordring!! :)
klem fra linda/linsal

Anette sa...

Sååå nydelig eske du har laget!!! Herlige duse farger og lekkert pyntet!
Takk for at du bidrar hos Scrappekammeret ;)
Klem fra Anette