bakgrunn

mandag 29. mars 2010

Sketchy Colors utfordring # 17

Hei!
Da var tid for en ny utfordring hos http://sketchycolors.blogspot.com/?zx=d5ded4b177caf6ff og denne gangen er det en farge utfordring og fargene er: Tyrkis,hvitt,brunt og orange.

Jeg har brukt et hjerte chipboard fra KORT OG GODT.Det har jeg sprayet med glimmermist.Glimmermist er noe jeg ikke har brukt akkurat så veldig mye av men håper det blir mer brukt etter hvert.Blomstene er også sprayet untatt rosene.Rundt hjertet har jeg stemplet litt med bakgrunns stempel og tekst.Ellers har jeg brukt kake serviett,pearlmaker,spellbinders, bling og en dusk.


2 kommentarer:

Lena Katrine sa...

Utrolig stilig hjerte!! Flott løsning på oppgaven :)
Takk for at du deltar - lykke til :)
Go'klem fra Lena K

Kaia sa...

Det var utrolig stilig.....
Kjempeflott pyntet.
Klem fra Kaia