bakgrunn

onsdag 3. mars 2010

Trykkpressa - Mars

Hei!
Ny utfordring hos Trykkpressa http://etttrykk.blogspot.com/ : denne gang vil vi se esker av forskjellige slag.Du kan enten lage din egen eller pynte en ferdig eske. Men bånd skal det brukes på eska.

Her er min eske.Dette er en SISSIX dies og jeg bare liker denne formen på eska:).
Teksten kommer fra Et Trykk og ellers har jeg brukt bånd rundt og roser er vanskeligt å la være å bruke,he he.
Et lite kort følger med med stempeltrykk fra SWEET PEA og det er fargelagt med promakers/copics.Martha Stewart puncher og spellbinders har jeg også brukt.


5 kommentarer:

Pink lady sa...

Nydelig gave eske og kort du har laget!
Lekre ark og farger.
LIkte godt det forrige kortet også:-)
Ha en fin dag.
Klem Laila.

Grethe Røren sa...

Fy søren så lekker Anne May. Har foreløpig klart å stå i mot denne, men nå må jeg tenke på ny :-)

Guro sa...

Nydelig gaveeske i spreke glade farger :-)
Kortet under var aldeles nydelig også, veldig god vårfølelse!
Klem Guro

Sivic sa...

Flott sett med eske og kort til konfirmanten!!

elsi67 sa...

Så flott eske du har laget :)

Takk for at du er med i utfordringen vår!