bakgrunn

søndag 25. april 2010

Sukkersøtt utfordring # 81

Hei!
Da har jeg laget et nytt bidrag til Sukkersøtt og denne uka lyder utfordringen som følger: RAM DET INN - Vi ønsker å se rammer. http://sukkersott.blogspot.com/

Jeg har laget et telys kort men har laget en eske i stedet der som lysene skulle være.Motivet kommer fra MO MANNING og er fargelagt med promakeers.Tekst fra ET TRYKK.Sommerfuglen er pynt fra nille men jeg snudde den og brukt baksiden,det var sølvfarget men det passet ikke så bra så jeg fargela den med gull promakers tysj.Rammen er kuttet ut med spellbinders.Måtte også prøve min nye puncher fra MARTHA STEWART.


4 kommentarer:

Silje sa...

Så flott detta var. Likte de herlige friske fargene :)

klem

Kaia sa...

Veldig flott kort i kjempefriske farger.
Klem fra Kaia

Kristine sa...

Disse telys-kortene er jo bare så aldeles nydelige!
Herlige, vårlige farer du har brukt!
Tusen takk for at du deltar!
Klemmer fra Kristine:)

Iren sa...

Så stilig kort Anne May :)

Kult motiv og farger ;)

Klem