bakgrunn

tirsdag 11. mai 2010

Artsy Challenge

Hei!
Stampartic har nå fått et Artsy team og den første utfordringen er :Å LAGE EN BAKGRUNN MED DISTRESS.Farve,tema og alt annet bestemmer du selv http://stampartic.blogspot.com/

Jeg har laget to bidrag:)
Mitt første kort har jeg preget ruter og så påført distress i grønn farger.Deretter har jeg stemplet med mange div stempler fra PRIMA.Motivet er et klistermerke som jeg har klippet litt i.

Kort nr 2 har jeg gjort det samme med men motivene kommer fra COLLAGE STUFF.Her har jeg også brukt MARTHA STEWART bordpuncher,tekst fra ET TRYKK og div stempler fra PRIMA.


9 kommentarer:

Benedicte sa...

wow! stilig!!
lekre kort du har laget.

klem fra Benedicte

Connie sa...

Fantastiske kort, og jeg digget distressblekket med den strukturen! Kjempe lekkert!

Hanne sa...

Vanvittig flotte kort! Disse var så stilige!!!!!
Hanne

Pink lady sa...

Så mange fine kort du har laget siden jeg var innom bloggen din sist:-)
Ble lekker bakgrunn med distressen!
Stilig det i blått og lilla til utfordringen hos SC:-) Lykke til!

Ha en fin og kreativ uke! Klem Laila.

lam sa...

fantasiske flotte kort og flot brug af stempler og distress ink

Pia sa...

super rålækre kort i skønne farver.
knus Pia

Gunn (Merete) sa...

Hei
Så flott disse to kortene dine ble. Likte måten å lage bakgrunnen på. Takk for tips.
*Gunn*

Hermine sa...

Both are absolutely gorgeous

Anesha sa...

Two wonderful pieces, love the colours in your backgrounds. Anesha