bakgrunn

onsdag 19. mai 2010

Nordsalten Hobbyklubb utfordring # 7

Hei!
Ny kjekk utfordring hos http://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.com/ og denne gangen er utfordringen:NASJONALFARGER - Bruk fargene i DITT flagg og det trenger ikke være det norske.Man kan også lage det man vil som esker,kort osv.

Jeg har laget et easelcard og det var jammen meg ikke akkurat så lette farger.det satt langt inne,he he.Men utfordringer er kjekt uansett:).Motivet er et printet motiv.Andre ting jeg har brut er knapper,roser,bordpunchere.Tekst fra ET TRYKK


5 kommentarer:

Pink lady sa...

Lekkert easel-kort i våre nasjonalfarger!
Prøvde meg på et jeg også..syns det ikke var så lett nei:-) Du klarte det med glans!

Ha en fin kveld! Klem Laila.

Wenche sa...

Å - så flott det var! Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.

-DT Wenche

Marielle sa...

Nydelig kort, vakkert rett og slett =)

Tusen Takk for at du deltar på NSHKs utfordring.=)

Klem fra Marielle

Marianne (Sakkalo) sa...

Lekkert kort – herlig motiv!
Takk for at du deltar på Nordsalten Hobbyklubbs utfordring.
♥ DT Marianne

Plundis sa...

Flott kort du har laget!! Stilig motiv...

Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk...

Klem
Plundis