bakgrunn

mandag 24. mai 2010

Scrappekammeret utfordring # 8

Hei!
En ny kjekk utfordring hos http://scrappekammeret.blogspot.com/ og denne gangen er det VINTAGE og det er alltid kjekt:)

Her er mitt bidrag.Denne brette teknikken hadde jeg glemt for slike har jeg laget før.
Bildet er et diggitalt bilde som jeg har kjøpt.Syns det er så søtt.Ellers har jeg disresset punchet greiner.

Synes disse arkene er så nydelige:).Hver side er montert sammen slik at det blir en bok .Her kan du lage så mange sider du vil.Følte egentlig ikke for å pynte så mye når arkene er så nydelige.


4 kommentarer:

Yvonne sa...

Nydelig liten bok! Skjønner godt at du ikke vil pynte for mye når arkene er så flotte. De er jo pynt i seg selv. Fikk jammen lyst til å lage bok jeg og, leeenge siden sist.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

linsal sa...

super nydelig! herlige papirer ja, skjønner godt du ikke ville 'overpynte' dem :D
tusen takk for at du deltar hos scrappekammeret.
klemmm fra Linda/linsal

Anette sa...

Superflott brette-bok du har laget!! Utrolig flotte mønsterark, så jeg ville heller ikke pyntet dem for masse ;)
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Anette ;)

Guro sa...

Nydelig brettebok du har laget og jeg er helt enig i at disse arkene er pynt nok i seg selv :-)
Boken ble skikkelig fin!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
Klem Guro