bakgrunn

lørdag 12. juni 2010

Art bok

Hei!
Her har jeg laget en art bok.Boka skal jeg bruke til å prøve ut teknikker og lage sider med ting jeg liker f.eks.Denne boka har jeg brukt til permer,grunge board.Ellers har jeg distresset,brukt blank crackle paint,revet og raspet kanter.Motivet er digitalt som jeg har printet.Digger disse motivene.

Her ses hvordan sidene ser ut.Jeg har brukt akvarell papir som har ligget i vann med enten kan man bruke colorwash eller annet.Husker ikke hva jeg brukte men man tar hva man haver,he he.Etter på ble de tørket litt i tørketrommelen og så brettet jeg dem i to og raspet rundt kantene.Har også sprayet litt med glimmermist.

Her er en av sidene i boka.Bakgrunnen har jeg laget av div boss som papir,grunge board biter,blonde,eggesall osv.Etterpå har jeg brukt stempelputer og glimmermist.Fuglene var noe som jeg ikke brukte så de lippet jeg ut.Borden er overlays som jeg har klippet ut.Metalpynten har jeg kjøpt hos Nille.


3 kommentarer:

Pink lady sa...

Dette så da veldig avansert ut...ble en lekker bok da:-)
Kjempefine armebånd i forrige innlegg også.

Ha en fin lørdags kveld! KLem Laila.

Sivic sa...

Stilig både boka, bildene og armbånda!!
Du er litt av en tusenkunstner!!
Ha en fin søndag!

Pia sa...

wow så lækker bog med lækre teknikker