bakgrunn

onsdag 9. juni 2010

Sketchy Colors utfordring # 27

Hei!
Da er en ny uke og ny utfordring hos http://sketchycolors.blogspot.com/?zx=d5ded4b177caf6ff og denne gang er det en fargeutfordring : LILLA - HVIT - GRØNN

Her er mitt bidrag,ganske enkelt kort.Rundt kortet har jeg brukt en MARTHA STEWART puncher men bare punchet litt på hver side.Mønsterpapiret har jeg fargelagt litt av blomster og blader med promakers.Stempelmotivet er et av mine nyeste stempler,digger de:) og er fra Papermaker og er fargelagt med promakers/copics.




3 kommentarer:

Pink lady sa...

Lekkert kort, Anne May!
Nydelig MS puncher:-), herlige farger og flott motiv!

Ha en fin kveld! Klem Laila.

Sivic sa...

Nydelig!!
Stilig med pyntepapiret under, og stempelet var flott!!

Marianne sa...

Dette var et nydelig kort, og en fantastisk bruk av MS-punchen!!!
Mulig jeg må herme litt....
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klem, Marianne:)