bakgrunn

fredag 18. juni 2010

Vintage utfordringsblogg utfordring # 2

Hei!
En ny utfordringsblogg hvor det er VINTAGE som er fokuset http://www.vintageudfordring.blogspot.com/
Masse flott DT bidrag:)
Utfordringen denne gang er : MERKEDAGER som f.eks bursdag,bryllup,dåp osv.

Her er mitt bidrag,en eske.Jeg har malt lokket med lim,sparkel(sparkler vegger med,he he) og akrylmaling samt glimmermist.Blomstene har jeg påført distress og sprayet med vann.Bildet er et printet bilde.Annet: perler,metall ramme,blonder og blader.


Rundt boksen har jeg distresset og stemplet med stempler fra STEMPELGLEDE.Under boksen har jeg brukt tre rundinger(vet ikke hva de heter) som jeg har kjøpt en hel pose av og som kan brukes til mange ting.De har jeg påført distress og sprayet med vann.




9 kommentarer:

Grenouille Greetings sa...

A beautiful gift box! So pretty in pink! Warmest wishes, Lesley

Gro sa...

Så utrolig lekkert!
Klem, Gro

Pink lady sa...

Lekker vintage eske!

Ha en fin og kreativ helg! KLem Laila.

Inger Marie sa...

Lekker eske Anne May :)
Nydelig bilde og det ble skikkelig lekkert m rammen :)
Ha en flott helg!
God klem

Pia sa...

wow lækker vintage stil, flot dekoreret

Dorthe/Dob sa...

Wauw, hvor er det smukt.
Der er mange smukke detaljer og materialer.
Tak for din deltagelsen i vintageudfordringen

Sivic sa...

Den ble nyydelig!!!

Filharmonica sa...

Lekker eske :-)) Takk for at du deltar i vintageutfordringen!

Iren sa...

Så delikat denne var Anny May!

Klem