bakgrunn

søndag 11. juli 2010

Armbånd

Hei!
Da har eg og tatt et bitte lite steg inn i smykke verden:).Håpe eg isje blir hekta på perler også for da har eg eller får et problem,he he.
Tok meg et kurs i smykkelaging.Dette armbåndet laget jeg.Ser kansje ikke ut som så mye arbeid men hver perle skal du tre en lang dings igjennom med en bitte bitte liten perle som skal holde perlen på plass.Så skal du lære å lage en løkke med en tang.Så skal du åpne og lukke jumprings med to tenger for hver perle skal du feste med en slik ring inn på armbåndet.Det var masse puttel men veldig kjekt.De løkkene måtte en trene litt på ihvertfall jeg.Nå holder jeg på å lage et armbånd til men det skal min mor få i bursdags gave.Får se etter hvert hvordan dette utarter seg.


1 kommentar:

Sivic sa...

Der kom armbåndet også : )
Kjempekjekt å lage smykker og armbånd !!
Så nå må du passe deg så ikke perlinga tar overhånd...knis....