bakgrunn

onsdag 14. juli 2010

Scrappekammeret utfordring # 11

Hei!!
En ny utfordring hos http://scrappekammeret.blogspot.com/ og denne gang er det denne skissen som er utfordringen.

Her er mitt bidrag,et ganske enkelt kort men ikke alltid like nødvendig å proppe kortet med masse pynt:)
Blir også litt lei at alt skal være så sukkersøtt så da jeg kom over dette stempelet så måtte jeg bare kjøpe det.Litt anderledes men syns dette stemplet var flott.
Rundt kortet har jeg brukt den siste nye innkjøpte bordpuncheren fra EK.Disse layouts bare digger eg.De kan kjøpes i mange div design og jeg har nettopp fått en ny ladning i posten,he he
Motivet har jeg fargelagt med promakers/copics


3 kommentarer:

Yvonne sa...

Så stilig dette kortet ble! Digger den borden fra EK!
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Anette sa...

Herlig kort du har laget! Kjempestilig bord og nydelige ark ;)
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Anette ;)

Guro sa...

For et flot kort du har laget!!!
Nydelig motiv, og ening med Yvonne, stilig bruk av EK borden :-)
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem Guro