bakgrunn

søndag 21. november 2010

Et anderledes bryllupskort

Hei!
Igjen har jeg prøvd på bok kort.Var innom Fretex på jakt etter gamle bøker.Ikke lett å finne noen med få sider.
Denne boka er fra slutten av 1800 tallet,ikke så stor men mange sider,så det ble litt bretting igjen.Har enda en men den mangler pynt.
Denne gangen ble det bryllup.På tagene har jeg brukt spellbinders dieser og på de står det små vers med kjærlighet som tema.Dette kan annbefales å lage.Tror vel de fleste bøker kan brukes,bare fantasien som gjelder,he he
Snart er det messe tid så her lages det.Men tror ikke det er noen problem at jeg kommer til å ha for lite me,tvert i mot,he he.




4 kommentarer:

Mary sa...

var så flotte disse bøkene dine,har ikke sett de tidligere.
Gjør du noe spesielt for å holde de åpen? klapper de ikke sammen hvis de får en dytt
takk for titten:))

Sivic sa...

Stilig!!!
Har ikke sett den varianten før, men den var kjempefin!!
Utrolig så mye flott du har laget!!
Det ble et langt besøk i bloggen din i gårkveld og i dag : )
Nå skal jeg også til fysioterapauten,vi snakkes.
Ha en fin dag!!

Pink lady sa...

Wow, så lekkert!!! Utrolig smart ideè!!
Helt nydelige pyntet og perfekt som bryllupskort!! Lekkert!!

Ha en fin og kreativ uke!
Klem Laila.

Connie sa...

Så smart og så lekkert.
kreativ du.
Ha en fin uke.

Serviettene kjøpte jeg på Løten lys.
Klem Connie