bakgrunn

søndag 30. januar 2011

Bilde med sugerør

Hei!
Syns det er kjekt å lage biler og spesielt abstrakt.På dette bildet har jeg brukt kulepenner,sugerør og knapper.Fargene kommer ikke helt frem men bildet har også snev av rødt og tyrkis.Knappene har jeg påført flytende blank lim,så har jeg tatt på alkoholblekk og varmet med varme pistol så det nesten har kokt litt,he he.Jeg har også brukt akryl maling og glimmermist.Brukte også litt metall pynt som blomster og noen store netting kuler kjøpt på Nille så det fikk litt 3D effekt men det kommer ikke helt frem.


2 kommentarer:

Pink lady sa...

Utrolig stilig bilde!!! Så kreativ du er:-)
Klem Laila.

Sivic sa...

Stilig bilde!!
Men jeg tror min favoritt ble bildet du laget til soverommet deres, knallfint!!
Og endelig....i dag har jeg tittet i nettbutikken din, den ble flott, lykke til med salget!!
Likte stempelet fra SUGAR NELLIE, må kanskje bestille meg et slikt jeg også, nydelig motiv : )
Du har fått laget mange flotte prosjekter, heldige deg som ikke har hatt kort tørke : )