bakgrunn

mandag 24. januar 2011

Malt bilde

Hei!
Jeg har malt et bilde til soverommet.Har ingenting på veggene så jeg fant ut at det var på tide å få noe opp og hva er kjekkere enn når man kan lage noe selv.Fargene kommer ikke helt frem fordi det er også lilla og grønt i bildet.

Bildet er ganske lang og smalt så litt vanskeligt å få hele bildet med så jeg har tatt flere bilder av det.Alle detaljer kommer heller ikke helt frem som f.eks grønn tråd med litt ganske små perler som jeg har brukt et verktøy som varmes opp og så monteres perlene for de har lim bak.Utrolig kjekt verktøy.Jeg har også(i midten) revet opp biter av papir og limt på med decoupage og så påført gel medium,maling og glimmermist.
Liker best abstrakte ting og da passer det at jeg kan lage slike bilder når jeg ikke akkurat kan skryte av at jeg kan male landskap,blomster osv,he he











Ingen kommentarer: