bakgrunn

fredag 28. januar 2011

Noen kort

Hei!
Her er noen kort jeg har laget.Ble visst jentekort denne gangen også gitt,he he.

Her har jeg brukt diggi stempel fra SUGAR NELLIE fargelagt med promakers/copics.Perlene er limt på med et verktøy som hører til perlene.Har også brukt ramme dies fra MARIANNES DESIGN kombinert med en kakeserviett hvor jeg har klippet ut midten slik at mønsterpapiret vises.Disse kakeserviettene er kjempefine.Kjøpte de hos PANDURO.Syns jeg finner mange fine hobbysaker der:)
På dette kortet er også et av de nyeste MAGNOLIA stempel og fargelagt med promakers/copics.Det som kansje ikke ses s godt at jeg har kuttet ut swirvler fra mønsterpapiret.Likte effekten det ga.Har også brukt MARIANNES DESIGN dieser både ramme,swirvler og små blomster.

På dette kortet har jeg brukt de nyeste MAGNOLIA stemplene og fargelagt med promakers/copics.Rammen er fra MARIANNES DESIGN.


1 kommentar:

Grenouille Greetings sa...

3 Beautiful makes! Somehow they manage to be similar but also very different! Love how you have used the negative and the positive die cuts in number 2. Warmest wishes, Lesley