bakgrunn

søndag 13. februar 2011

Utfordring fra Siv Linda

Hei!
Denne bordpuncheren jeg har brukt på dette kortet syns jeg er ganske kul.Den kommer fra MS.
Stemplene har jeg nettopp kjøpt,i går og allerede har jeg laget to kort.Må sjekke hvem som har laget de,en favoritt for tiden.Disse stemplene er også utfordring å bruke spesielt når det gjelder fargelegging.Litt større områder skal fargelegges men syns det var kjekt å gi meg selv en utfordring.

Siv Linda ga seg selv, Grethe på Familieskatter og meg en utfordring om å legge ut noe kreativt i bloggen innen TIRSDAG kl.24.00.Her er et kort jeg har laget.

Nå venter jeg spent på hva SIV LINDA og GRETE lager:)

1 kommentar:

Sivic sa...

Så flott det ble!!
Stilig punch også!!

Mye fint du har lagt ut ellers også : )

Har lagt ut et kort jeg også : )