bakgrunn

lørdag 12. mars 2011

Kort o Mania # 35

Hei!
En ny kjekk utfordring hos http://kortudfordring.blogspot.com/ og denne gangen er utfordringen å : DEKORERE ET ELLER ANNET SOM EN BOKS EL ELLER LAGE NOE FRA BUNDEN AV.
Ta også en titt i bloggen og se så mye fint DT teamet har laget:)

Jeg har dekorert en plast bok.Jeg har påført alkoholblekk og deretter stemplet.Blomstene har fått en omgang med glimmermist.Rundt boken har jeg brukt metallic rubons,tror det heter det,he he.
Inni boka er det ganske mange plast lommer og i de har jeg bilder som jeg bruker når jeg lager kort.Det er jo også veldig oversiktlig for før lå alle bildene i en skuff.Har laget flere av disse bøkene i div str.Noen har jeg ATC'er i ,bilder og en har jeg til stempelmotiver men den er ikke dekorert enda.


2 kommentarer:

bestevenn sa...

Så stilig boken din ble. Kjempefint med bruk av alkoholblekk. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

lam sa...

Meget elegant. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania