bakgrunn

lørdag 12. mars 2011

Shopping time

Hei!
Da har jeg fått snopt litt nytt.
På det første bildet har jeg kjøpt noen av de nye arkene fra Prima og lenkepynten som jeg har ønsket meg.De har ikke vært så lette å få tak.Mange har tatt inn metallpynten men ikke disse som jeg ville ha.Men hvis man smører seg med litt tålamot så dukker det opp,he he.

Mange nye stempler ble det også.Denne gangen har jeg kjøpt disse nydelige foto stemplene.Det har jeg ikke så mange av men likte disse veldig godt,utrolig søte.Gleder meg til å prøve de.Får håpe jeg får til å stemple bra motiver.Kjøpte papiret til stempel merket og inken som de annbefaler så da skulle det vel ikke være noe problem,he he.Dette store grein stemplet syns jeg var så kult.Sikkert flott som bakgrunn.Ja ja tror jeg har litt å holde på med fremover.


1 kommentar:

Pink lady sa...

Her var det mye nytt og fint scrappestæsj:-) Kos deg!!

Ha en fin og kreativ søndag! Klem Laila.