bakgrunn

fredag 25. mars 2011

Sko eske hus

Hei!
Fant en utrolig flott tutorial i denne bloggen http://artfulaffirmations.blogspot.com/. Denne dama er virkelig kreativ og hun lager masse flott:)

Måtte selvsagt prøve på et slikt hus.Huset er laget av en sko eske med lokk.Selve huset er satt oppå lokket.
Møblene har jeg laget av ispinner,papp,spellbinders dies og tre rundinger.
Knaggene er tegnestift lignende greier hvor jeg har dratt ut selve stiften.
Pynten i hylla er laget av knapper og perler.
Utsiden av huset har jeg brukt servietter,decoupage,gesso og akrylmaling.
På taket har jeg brukt et slags bånd med hyller som jeg har klippet i biter.
For at folkene skal stå har jeg brukt tre rundinger og soft flowers.

Dette var utrolig kjekt å lage men det tar jo litt tid.Syns det er kjekt med prosjekter og nye ting må selvsagt prøves,he he.
Har to esker til så det blir nok til at jeg prøver på flere,kansje i en annen stil:)
















4 kommentarer:

Pink Lady68 sa...

Wow, så stilig!! Litt av en jobb!!
Ikke sett denne varianten før:-) Du lager mye fint Anne May!
Ha en fin helg! Klem Laila.

Gry-Heidi sa...

Guriland, noe så utrolig flott, aldri sett noe lignende før!! Dette må ha vært litt av en jobb, såååå mye detaljer! Lekkert!!

Klem, Gry-Heidi :)

Terri sa...

Anne May, it is wonderful! I love the outside texture, and all the flowers too. I also love the furniture you made for it. The fairies are so very cute! I am working on my post just now and it should be up tonight.
Hugs,
Terri

Anonym sa...

Fint at du legger ut slikt på nettet ! gir gode ideer til oss som har arkitektur på timeplanen