bakgrunn

tirsdag 17. mai 2011

Kort o Mania utfordring # 40

Hei1
Mange flotte prosjekter i bloggen hos http://kortudfordring.blogspot.com/ og en ny utfordring som denne gangen er : PROSJEKT UTEN BILDE/ STEMPELMOTIV
Jeg har laget et kort som jeg skal gi vekk.Derfor passet det godt med denne utfordringen utn bilde eller stempelmotiv.Blomsten har jeg kjøpt på NILLE.De har veldig godt utvalg og så har de også store blomster som gjør litt ut av seg i prosjekter.Annet jeg har brukt er MS Puncher og dies fra MARIANNES DESIGN.



4 kommentarer:

Jeanette sa...

Et kjempesøtt kort, med en herlig blomst! Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem fra Jeanette :)

Linda S. L sa...

så utrooolig nydelig! var kjempe flott med den store blomsten, stod skikkelig i stil med resten :D
takk for at du deltar på utfordringen hos kort o mania!
klem fra meg

lam sa...

Skønt kort i galde farver. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

Hobbydraken sa...

Vilken underbar blomma!
Tusen tack för att du deltar hos Kort o Mania :)