bakgrunn

søndag 26. juni 2011

Nordsalten utfordring # 32

Hei!
En artig utfordring hos http://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.com/ og denne uka vil vi gjerne se GIRL POWER...
Så her er det bare å ta frem dine TØFFE,SØTE ,HERLIGE scrappesaker:)

Her er mitt bidrag.Jeg har brukt mange ferdige chipboard som er kjøpt hos Kort og Godt.
I mellom hver har jeg brukt tegnestifter hvor stiftene er dratt ut og så har jeg brukt de som bein,he he.Så derfor har kortet fått mer dybde og det var sånn jeg ville ha det.Stempelmotivet er fargelagt med copics
Her er baksiden med samme dybden.Her kunne jeg stemple en liten hilsen:)





3 kommentarer:

WencheP sa...

Så herlig og flott! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Anne Bente sa...

ejjjj hvor er den dog bare lækker.

100000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

klemmmm

Plundis sa...

Dette var stilig!! Og flott pyntet!!

Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk...

Klem Plundis