bakgrunn

fredag 24. juni 2011

Utfordringsbidrag

Hei!
Her er et trappekort som jeg har brukt en hjørnepuncher på.
Alle stempelmotivene kommer fra MAGNOLIA og er fargelagt med promakers/copics.

Med dette kortet er jeg med på disse utfordringene :
http://officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.com/search?updated-max=2011-06-22T12%3A00%3A00%2B02%3A00&max-results=7 - SUMMER............

http://scrappekammeret.blogspot.com/ SOMMER.....

http://justmagnolia.blogspot.com/ BUTTERFLY THEME....






8 kommentarer:

Inger Marie sa...

Så sommerlig kort Anne May :)
Flott satt sammen :)
Ha en god helg!
Klem fra Inger Marie

Pops x sa...

Hi sweetie, this is gorgeous i love the colours here perfect, thanks for joining us at JM/HS this week hugs pops x

Linda sa...

Så lekkert dette var!! Morsomt utforming på kortet og lekkert, moeerlig pyntet med masse blomster :)

Takk for et kreativt bidrag til Scrappekammeret, hilsen Linda

Ying Pang, sa...

This is really a master piece, love all the beautiful details. Thanks for joining us at TOMIC.

Hugs,
Ying

Sivic sa...

Så flott hobbyrommet ditt ble nå, så lyst og luftig : )
Må nok snart innom en tur og ta en titt : )
Kjempemange flotte kreasjoner du har laget også!!
Fikk tak i metallteipen jeg også, takk for hjelpa!!
Og nå har jeg endelig fått meg pc....herlig!!
Ønsker deg og dine ei fin helg!!

Rach sa...

this is stunning, so much work has gone into it, beautiful. hugs rachxxx

debby4000 sa...

Oh this is gorgeous.
luv
Debby

Ingrid sa...

Gurimalla, så stilig det var, da!! WOW!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
klem
Ingrid