bakgrunn

tirsdag 5. juli 2011

Trykkpressa Juli

Hei!
Da var det tid for en ny utfordring hos http://etttrykk.blogspot.com/ og denne gangen er utfordringen å lage et prosjekt:MED EN ELLER ANNEN FORM FOR BRETTE TEKNIKK OG MER ENN TO BRETTER...........

Her er mitt bidrag.Jeg har prøvd meg på en eksplosjons bok.Ser det finnes flere forskjellige men jeg har prøvd på dette:).Jeg har brukt denne MS puncheren som er en favoritt for tiden og et bakgrunns stempel som jeg også liker godt fra Prima

Dette er inni kortet hvor jeg har brukt div stempler og dette bildet har jeg kjøpt.





4 kommentarer:

eba sa...

Skikkelig flott kort!!

Camilla sa...

Kjempeflott brettekort! Lekker punching og likte perlene på forsiden:)

Takk for at du deltar og fortsatt god sommer!

Sivic sa...

Knallfint, takk for malen : )

Kathrine sa...

Dette var lekkert! Har du mal på dette kortet? Kunne jeg evt ha fått malen? :-)