bakgrunn

fredag 16. september 2011

Juletag

Hei!
Da har jula begynt hos meg:).I år tenkte jeg å sende enkle juletag som julekort.Kommer til å lage julekort men kjekt å sende noe annet en liten variasjon.

Disse tagene er kuttet ut med div dieser på litt tykk kartong som jeg har kjøpt på Litografen.Det er den tynneste kartongen de har jeg har brukt.Jeg kjøper slike store plakat kartong som nesten ikke går inn i bilen,he he.Syns det er greit å bruke slik en kartong for da blir tagsene litt robuste og man kan distresse rett på.

jeg har brukt stazon,distress og andre puter,mønsterpapir,div stempler og tekster.
Alle tagsene har jeg montert et panel bak slik at de kan stå.






























































1 kommentar:

Sivic sa...

Og her var juletagsene også, de var flotte : )