bakgrunn

fredag 16. september 2011

Kurs med Oxana

Hei!
I helga var jeg på Scrapperally med over 100 scrappedamer og dette treffet ble holdt på hotell.Jeg bodde på hotellet hele helga og det var kjempe herligt:)
Det ble med mye hobbylering fra morgen til ganske sent men tida gikk så fort at jeg merket egentlig ikke tiden.Fikk også gått på kurs.
Jeg gikk på to kurs med Oxana som kursholder og det var kjempe kjekt og jeg lærte mange nye teknikker.
På et kurs laget vi bilde og ramme med div teknikker med maling,paste,stempel osv

På det andre kurset laget vi kort hvor vi laget bakgrunnene selv med bla. colorwash og stempling.Til slutt brukte vi voks oppå.jeg har utstyr til voks så nå kan jeg ta det frem igjen,jippi.











1 kommentar:

Sivic sa...

Kjempekjekke kurs vi var på, og flotte prosjekter : )