bakgrunn

søndag 4. september 2011

Stampartic September utfordring

Hei!
http://stampartic.blogspot.com/ har en artig utfordring som er å : LAGE NOE I SHABBY SHIC STIL........
I bloggen kan du se masse flott:)

Mitt bidrag er en eske.Kan ikke huske at jeg har laget noe i den stilen men det kan være jeg har laget noe uten at jeg har tenkt over at det er shabby shic,he he.
Men nå har jeg prøvd.
Eska har jeg dekorert med å male den hvit og så distresse og stemple med gammelrosa farge.Blomstene og blonden er malte hvitt med akrylmaling.Motivet er fra COLLAGE STUFF.Jeg har også brukt litt oste kut og noen tre ringer som har fått litt maling.Syns blomstene ble fine med litt maling.Skal prøve det igjen.




4 kommentarer:

Sivic sa...

Flott eske, kjekt å prøve andre stilarter !
Ha en fin søndagskveld!

Desiree sa...

Det var en nydelig eske! Finner aldri tid til å sette meg ned å lage verken kort eller esker mere, må skjerpe meg.

Beklager at jeg ikke har fått svart deg på spørsmålet du en gang stilte om jeg hadde oppskrift på god sjokoladekonfekt i lavkarbo. Dessverre har jeg ikke det. Jeg spiser 70% sjokolade med appelsin i, det er min godis for tiden :)

Ha en flott dag :)

Minna sa...

Hi, tjis is really beautiful!! So amazing!! I love especially roses, so Shabby CHic:) Thanks for joining us at StampARTic Shabby Chic challenge.
Hugs,Minna

Marianne sa...

Nydelig eske du ! Imponert over alt du prøver deg på og hvor fint alt blir. Du er virkelig en flink allrounder.
Takk for noen hyggelige dager på rallyen. Kjekt å bli bedre kjent med deg !!
Klem,