bakgrunn

søndag 25. september 2011

Vintage utfordring # 28

Hei!
Da har http://www.vintageudfordring.blogspot.com/ enda en kjekk utfordring og den er : ANYTHING GOES.........

Jeg har fått bestilling på flere julekalendere så her er en av de til denne utfordringen:).
Jeg har brukt mellom store fyrstikk esker så den er ganske stor i forhold il de jeg har laget før med små esker.
Papirene kommer fra panduro og jeg syns de er. så fiiiine.Tror ihverfall det er Panduro,he he.
Motivene er også fra disse papirene og de har jeg klippet og punchet ut.Denne borden jeg har bruk oppå og på eskene syns jeg er kjempe kul og den kommer fra Mariannes design.Knottene jeg har brukt både til skuffene og til bein er tegnestifter som min mann har dratt ut nålene fra.













3 kommentarer:

Hege sa...

oi, du verden! Denne var flott altså!! For en tålmodighet du har!!

Takk for at du deltar hos VintageUdfordringen!

Ha en fin uke!
:-)

Pysselfröken sa...

Vilken fin julkalender och vilket arbete du har lagt ner. Tack för att du deltar i Vintage udfodring.

Dorthe/Dob sa...

Wow, hvor er det en flot julekalender.
Sikke et arbejde det må være at lave den :)
Smukke farver og lækre detaljer.
Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen.