bakgrunn

søndag 16. oktober 2011

Anonyme Scrappere utfordring # 30

Hei!
Da har jeg prøvd meg på en ny utfordring og denne gangen hos http://anonymescrappere.blogspot.com/ som har denne kjekk oppgaven : HVIT PÅ HVIT.....

Jeg har laget dette shaker kortet.Liker godt å lage denne type kort:).Bakgrunnen er laget med strukturpaste og hvit gesso.Jeg har brukt den tomme rullen til dobbeltsidige teipen og den er utmerket og bruke til selve shaker delen av kortet.Her brukes alt,he he.Annet jeg har brukt er : Kake serviett,blomster bling,utstansete swirvler/ snøfnugg og bilde fra Pion Design.Inni shaker boksen har jeg brukt embossing pulver.Teksten,North Star Stamps.


2 kommentarer:

Stine sa...

Flott kort du har laget, virkelig stilig med shakerkort!

Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

klem Stine :-)

marit sa...

Lekkert julekort. Digger at du har klart å lage julekort uten noe rødt!
Tusen takk for at du deltar hos AS.
Marit