bakgrunn

søndag 30. oktober 2011

Copic Marker Norge utfordring # 3

Hei!
Da var det tid for ny kjekk utfordring hos http://copicmarkernorge.blogspot.com/2011/10/copic-marker-norge-utfordring-3.html .
Og utfordringen er : BRUK TAG og så må man bruke copics.


Jeg har laget et kort med en liten overraskelse inni,plass til to teposer eller man kan selvsagt overraske med sjokolade,penger osv.Inni er to tags som jeg har brettet som en liten konvolutt.
Magnolia motivet er fargelagt med copics: E 53 - E00 - E000 - E11 - B00 - B000 - B02 T2.Har også fargelagt litt på mønsterpapiret.
Eg hadde skrevet opp nummerene på tysjene men lappen forsvant så eg håpe eg har skrevet de rette nummerne,he he.













2 kommentarer:

Sivic sa...

Så stilig med de lommene du har laget i tillegg til lommene til teposene : )
Dette var flott!!

CopicMarkerNorge sa...

Kjempeflott kort i flotte farger, der det også er plass til overraskelser :) Tusen takk for at du deltar på CMNs utfordring! Hilsen Siv