bakgrunn

søndag 9. oktober 2011

Srappet settekasse

Hei!
Her http://scrapshopbloggen.blogspot.com/ kan du finne en kjempe kjekk utfordring som er å :
DEKORERE HVA SOM HELST SOM SETTEKASSER;ESKER;BOKSER OSV......

Jeg har dekorert denne sette kassen med både papir og maling.Bildene er bla.av min far som ung mann(han er dessverre ikke blant oss lenger),mine to sønner,min mor som ung og av min fars familie:).
Var litt i tvil og mikse gamle bilder og litt nyere men syns det gikk bra.Scrapper ikke så veldig mye men liker å lage litt bilde prosjekter inni mellom.











































































6 kommentarer:

Linda sa...

Kjempeflott bidrag til utfordringen vår! Gamle og nye bilder sammen ble jo kjempefint. Likte også godt de små flaskene og alt det andre dillet som kom utenfor bildene.

Linda64 sa...

Utrolig stilig, likte veldig godt fargene du har brukt og en kjempeflott ide til å få vist frem mange bilder i en stillfull innramming. Kjempekjekt at du ble inspirert og vil delta i utfordringen vår.

Jonna sa...

Fantastisk lekker settekasse! Virkelig gjennomført og stilig prosjekt.
Takk for at du tok utfordringen.

anne jorunn sa...

Denne var bare råstilig!! Likte så godt fargene og så var den så lekkert "inket"!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår og lykke til i trekningen:)

Elisabeth sa...

Kanonstilig Anne May!

Kjekt at du også deltar i utfordringen på http://scrapshopbloggen.blogspot.com

Hilsen Elisabeth

Sivic sa...

Nydelig settekasse!!
Kjempefin og kjekk minnekasse med nydelige minner!!
Jeg synes det gikk veldig bra å mikse de nye og gamle bildene sammen.