bakgrunn

tirsdag 4. oktober 2011

Sukkersøtt utfordring # 139

Hei!
Hos http://www.sukkersott.blogspot.com/ har de denne kjekke utfordringen som er : DEKORERE ALLE SIDENE PÅ KORTET DITT.........

Her er mitt kort.Jeg har brukt dette flotte mønsterpapiret og jeg har kjøpt mange andre også i denne serien.Alle er like flotte.Jeg har brukt denne flotte diesen fra spellbinders,min nyeste.


Inni kortene jeg lager pynter jeg alltid med mønsterpapir/kartong.Her brukte jeg resten av det som jeg punchet ut så slapp det å gå i bosset.


Her er baksiden.Brukte faktisk ikke mer enn et mønsterpapir:).Greit å få brukt opp alt.








2 kommentarer:

Ane sa...

så flott kort du har laget! lekkre blomstrende ark! Takk for du deltar hos sukkersött! Klem Ane:)

Plundis sa...

Så flott du har pyntet alle sidene :) Artig måte du har gjort det inni...

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne gangen.

Klem Plundis