bakgrunn

søndag 23. oktober 2011

Utfordrings bidrag

Hei!
Med dette bidraget er jeg med i følgende utfordringer: t
http://scrappekammeret.blogspot.com/ utfordring # 40 - ESKE......ukt
http://kortudfordring.blogspot.com/ Utfordring # 49 - LYS.....

Jeg laget først en eske og deretter har jeg laget et hus hvor jeg har stanset ut vindu.Jeg har brukt disse flotte papirene fra Graphic 45. Jeg fargelagt med copics og promaker flexi.Synd at lyset som jeg har inni ikke viser så godt men det lyser veldig bra.Bare ikke på bildene,he he.
















5 kommentarer:

Ane sa...

Wow denne var jo kjempe kul! Flott pyntet! Takk for du deltar hos kort o mania!
Klem Ane:)

Linda sa...

Så stilig!! Virkelig kreativt utført :)

Takk for at du deltar hos Scrappekammeret, hilsen Linda :)

Kort-amatør:) sa...

Kreativt! Skikkelig kule de figur-arkene!
Klem fra mæ, Tove

Ingrid sa...

Herlighet, så stilig!! Skikkelig kreativt og tøft!!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem
Ingrid

Linda S. L sa...

WOW! gu så stilig!!
takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania :D
klem linda s l