bakgrunn

søndag 18. desember 2011

Litt Art Journal

Hei!
Da har jeg holdt litt på med Art Journal og det liker jeg kjempe mye å holde på med.Er jo nybegynner på akkurat dette men håper å få dreisen på det etterhvert.
Dette er en moleskin bok som passer bra til å lage Art.
Boka er helt svart og inni er sidene gul/besje,he he,tykke og gode til å bruke alt slags medium.

På fremsiden har jeg brukt washi tape,mønsterpapir,oil pastell,stempler og disse kule stemplene som er fargelagt med copics.

Her har jeg stemplet med div stempler,klippet ut blomster fra mønsterpapir og fargelagt med copics



Disse bildene har jeg kjøpt,og så har jeg brukt maling og stemplet litt samt brukt decoupage til bildene.







1 kommentar:

Sivic sa...

Kule og artsy stempler : )
Så stygge at de blir kule,he,he : )
Likte teksten du hadde limt inn!!

Ønsker dere en riktig fin jul, kos dere masse!!