bakgrunn

torsdag 29. desember 2011

Top 10 2011

Hei!
Ja ja da er snart et nytt år omme.Og dette året har jeg hobbylert veldig mye.Jeg har prøvd mye nytt som brette teknikker,div stiler og teknikker i fleng.Har også utfordret meg selv mye og har også brukt tid på å lage bidrag til ganske mange utfordrings blogger dette året.
Har også brukt mye tid på store prosjekter så mange av de er blant Top 10:).
Så her er mine Top 10 favoritter:


Dette er nok et av mine største prosjekter dette året.her har jeg lagt mye arbeid.Dette er en sko eske som jeg har dekorert.Noe av pynten,bordet og krakkene har jeg laget selv.Dette var et veldig kjekt prosjekt og større prosjekter og ting som jeg kan ha selv er nok kjekkest å lage.
Settekassen har jeg bilder av min far og hans familie samt mine to sønner da de var yngre.
Jeg har brukt maling og litt mønsterpapir.




Et lerret hvor jeg har brukt bla.glimmermist og dette søte bildet er av min tante unge:)





Her er et forsøk på Art Journal.Digger disse stemplene.








Et lerret som jeg har dekorert med masse div pynt og så metallteip og lumiere maling











Denne laget jeg til min svigerinne som giftet seg i sommer.Her har jeg bla,brukt krakkelerings teknikk.












En sko eske har jeg dekorert med alt fra blomster,blonder og mønsterpapir













Jeg har fargelagt med copics
















Her har jeg laget mønsterpapiret selv med stempling



















Julekuler dekorert med metallteip og lumiere maling