bakgrunn

søndag 29. januar 2012

Art Journal(Andreas side)

Hei!
Måtte også ha en Art Journal av min yngste sønn som er 21 år:).Her er han dypt konsentrert om det han holder på med.Han bruker mye tid på musikk hvor han spiller gitar,synger/rapper og skriver tekster om ting som er viktig for han:)
.En gang så jeg et opptak fra en konsert han hadde hatt og jeg ble mektig imponert :).Det var ingen stor konsert med hundrevis av folk men de som var der hylte og sang av full hals.Det varmer en mors hjerte:)

Her har jeg brukt akrylmaling,lumiere maling,stempler,stazon og stensiler.


3 kommentarer:

Sivic sa...

Nei,jeg vet ikke mere enn deg ang. anonyme timeglass, og det er det som gjør det spennende : )
Men det er bare de som melder seg på før oppgavene kommer som får være med.
Og passer det oss ikke, så er det jo bare å trekke seg etterpå.
Trenger et spark bak , så håper det kommer noen kjekke oppgaver : )

Sivic sa...

Mye fint du har laget , både korta og art journal sidene av ungene dine !!!

Eva Helen sa...

Så stilig!! Kjempe artig å lese om sønnen din og jeg forstår du er stolt,siden han er så flink.

Tusen takk for at du leste om sykdommen min og velkommen igjen

Klem Fra Eva Helen