bakgrunn

mandag 20. februar 2012

Art Journal side: gull Adam

Hei!
I helga var jeg alene da fikk jeg for meg at jeg skulle titte i aviser og se om jeg kunne finne noe å klippe ut.Det gjorde jeg faktisk.Da kom jeg over denne mannen som er reklame for gullsmed butikk og tenkte denne kunne være kjekk å bruke i AJ boken min.Dagen etter så var det snakk om denne reklamen på tv,he he.
Jeg tenkte jeg kunne gjøre noe med ansiktet så mannen har fått nye øyer(slike man bruker til hobby)kinnene har fått farge og prikker,munnen har jeg tysjet og hår og skjegg har fått gråfarge:).Syns dette var et kjekt prosjekt så kansje jeg kan lage noen humor AJ sider.
Har fått litt dillå på å bruke avispapir i AJ sidene mine.Har aldri brukt det før.Men avispapir er tynt og lett å feste med gel medium el og det passer til alt for det bryter og gjør prosjekter kult og man kan male over slik at man kan se litt av teksten,genialt og billigt for bakgrunner,he he.




1 kommentar:

Sivic sa...

He,he, herlig humorside : )
Lurt med avispapir!