bakgrunn

søndag 5. februar 2012

Stampartic Februar utfordring




Hei!
Da har http://stampartic.blogspot.com/ en ny kjekk utfordring som var spennende: GJØR NOE NYTT.......
Enten en brette teknikk du ikke har prøvd,eller en teknikk osv

Nå har eg prøvd ganske mye men en slik lampe som dette har jeg aldri dekorert før.Bildene ble dessverre litt mørke men heldigvis et ble litt bedre.
Jeg har brukt aluminium teip på lampen og litt av lampen har jeg malt svart.Har brukt litt metallpynt også.Jeg har laget mange prosjekter med denne teipen og liker denne teknikken kjempe godt:).







3 kommentarer:

Sivic sa...

Tøff lampe!!
Ser du har fått brukt noe av den fine metallpynten også : )
Ha en fin søndag!!

Pia sa...

wow kæmpe rålækkert, så flot med alle de detaljer
knus Pia

Marianne sa...

Et gigantisk WOOOW fra meg!! Dette var helt fantastisk!
Takk for at du deltar i utfordringen vår hor StampARTic, og lykke til!
Klemmer fra Marianne:)