bakgrunn

lørdag 15. desember 2012

Juletrepynt

Hei!
Litt annet jul i bloggen enn bare julekort:)
Fikk mange gamle julekuler/kongler og bjeller av min mor i dag.Er veldig glad i gammel juletrepynt.Har litt fra før som fugler,sopp og noen småkuler så disse ble jeg utrolig glad for.Juletreet her i huset er et tre med mye forskjellig det meste bortsett fra bomull og flagg for det kan eg bare ikke like,he he.
Så her er bilder av min nye gamle jultrepynt:).Denne pynten er etter mine besteforeldre som ikke lever lenger,min mormor døde i sommer.

1 kommentar:

Sivic sa...

Så heldig du er som har fått så fine julekuler!!
Og kjekt minne også :)
Her er det begynt å regne, så håper de snart åpner riksveien som går til oss. Minsten var ute i går og måtte overnatte borte siden veien er stengt. Men nå er han og broren på julegavehandling på Kvadrat, så tror de koser seg tross alt :)
Kos deg, klem