bakgrunn

søndag 27. januar 2013

Jeg har shoppet

Hei!
Egentlig trenger jeg ikke noe hobbysaker men det er så mye fristende der ute,he he.Jeg har shoppet zentangle bøker og dette gleder jeg meg til å prøve.Har så vidt prøvd litt tidligere men nå har jeg noen kjekke bøker å lære av.
Annet jeg har snopt er noen utrolig kjekke blader hvor det er masse inspirasjon og kjekke tutorials i.Jeg bare digger disse bladene og så følger det med et stempel i hvert blad:)
Måtte selvsagt snope noen nye stensiler og så denne kule flaske diesen.

4 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Her var det mye fint stæsj:-) Alltid moro med litt nytt.....Kos deg!!!
Så fin klokka nedenfor her var også.

Ha en fin søndag! Klem Laila.

Sivic sa...

Alltid kjekt med noe nytt :) Gratla!!
Er det craft stamper blader du har kjøpt?
Zentangle har jeg aldri hørt om, må nok google for å sjekke hva det er :)

Sivic sa...

Ah...fant det ut :)
Drodling :)
Høres spennende ut.
Flott klokke og AJ sider også :)

Anne May sa...

Hei!
Takk takk:)

Ja det er craft stampers:).Utrolig kjekke blader.Bladene er veldig innholdsrike med masse flott:).Disse bladene kan jeg titte i dagen lang,he he.Det er en Norsk butikk som selger de men hun svarte meg ikke på mailer jeg sendte s¨å derfor kjøper jeg de heller i utlandet.Faktisk mye billigere og mange flere blader å velge i som har kommet ut tidligere.Jeg får 4 blader for ca 200kr:)