bakgrunn

mandag 14. januar 2013

Små bøker

Hei!
Her er flere prosjekter med fliser.Denne gangen har jeg brukt de som covere og rundt har jeg embosset.Flisene er så tunge at man trenger ikke bånd for å holde de sammen.
Den lilla bøken har jeg brukt alkoholblekk og stemplet med dette kule stemplet fra Leblanche hvor jeg ikke fikk plass til saksen,he he.Brettet en liten bok som jeg monterte.
Alice in wonderland boka har jeg også brukt alkolblekk men denne gangen brukte jeg innsiden av flisene som gir en kul effekt.Flisene henger sammen på noe netting greier og når man river de av er dette kule mønsteret på flisene.Man kan også bruke denne nettingen som stensil.Her har jeg også brettet en liten bok av papir fra magnolia og så har jeg stemplet med disse kule stemblene:Alice in wonderland og fargelagt med copics.

1 kommentar:

Pinklady 68 sa...

Helt nyydelig disse her også, Anne May!!
Ha en fin kveld!
Klem Laila.