bakgrunn

søndag 3. februar 2013

Trykkpressa - Februar

Hei!
Her http://etttrykk.blogspot.no/2013/02/trykkpressa-februar.html har de en flott utfordring hvor man på prosjektet skal bruke kakeserviett,enten kjøpt eller stanset ut.

På dette prosjektet har jeg brukt et lerret.Her har jeg kuttet litt for så å rulle bitene av lerretet.Jeg har brukt papir,stensiler,maling,blonder,metallpynten er malt og glazet.
Her har jeg kuttet ut den ytterste ringen av kakeservietten og montert den rundt der jeg har rullet alle lerret bitene.

4 kommentarer:

Else Irene sa...

Flott lerret :) Takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden ♥

Anita-Lise sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar i bloggen min:) Dette kortet ditt er kjempestilig!
klem Anita

Anita-Lise sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar i bloggen min:) Dette kortet ditt er kjempestilig!
klem Anita

Sivic sa...

Stilig bruk av effekter!
Husker sønnen min kalte det bombekort da jeg brukte den teknikken på kort :)