bakgrunn

søndag 10. mars 2013

Dekorerte papp kjegler

Hei!
Litt usikker på hva disse heter men jeg kaller de bare for kjegler.De kan jo dekoreres på forskjellige måter.Tidligere har jeg laget noen engler men denne gangen ble det metall ol.Har sett andre som har brukt metall og syns det ble så stiligt.
Etter å ha vært på Kort og Godt flere ganger på metallsalg så har jeg ganske mye.Tenkte at å lage disse kunne jeg få brukt en del,men mye igjen,he he.
Jeg malte de svarte.Noe av pynten har jeg laget av fimo som dame fjes.Annet jeg har brukt utenom metall er knapper og små isopor kuler som jeg kjøpte på Nille.De har jeg brukt for å fylle litt inn i tomrom.Noe av metall har jeg farget med alkoholblekk.De minster har jeg montert en fot som en jeg kjenne har dreiet i tre.De viser ikke så godt.Skal også montere en fot på det store treet.

2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Utrolig flott dekorerte kjegler!! Du er jammen kreativ og lager mye fint, Anne May.

Ha en fin kommende uke!
Klem Laila.

Sivic sa...

De er jo bare helt lekre!!