bakgrunn

søndag 21. april 2013

Bidrag til utfordringer

Hei!
Jeg er med i utfordringene hos:
http://pictureandscrap.blogspot.no/2013/04/udfordring-53.html  - BRUK EN DIES........

http://papirdokkene.blogspot.no/2013/04/utfordring-46-april.html  - ALT ER LOV......

Jeg har krakkelert et gammelt titteskap som har ligget lenge.Skjelettene har jeg malt og flaskene har jeg dekorert litt forskjellig.Det minste skjelettet har jeg klippet litt for å få plass i esken som det har ligget en miniflaske i som jeg har dekorert.Eskene nederst er en dies jeg har brukt.Øverst et lokk som hører til skjelett esken som også er dekorert.På høyre side har jeg brukt en klesklype hvor en vinkork er dekorert hvor jeg også har montert en øyeskrue.Inni har jeg dekorert med mønsterpapir,tissue papir,silkepapir og maling.Klokken kjøpte jeg på Søstrene Grenes og den er kjempe kul og så kostet den ikke så mye.Måtte kjøpe flere for de er kjekke å bruke til prosjekter da de ikke er så store:)

4 kommentarer:

Sivic sa...

Knalltøff, denne ble helt rå !!!
Ha en fin søndag, klem

Unni A sa...

Å fy søren så tøff!! Så mange herlige detaljer, for en jobb! Vet jo at du liker å pusle med sånt, men jeg blir så imponert!
klem Unni

Linda sa...

Denne var kjempetøff! Herlige detaljer :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Anne sa...

Knalltøff!

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker, og lykke til ♥

Smil fra Anne :)