bakgrunn

lørdag 20. april 2013

Et Trykk - utfordring 7 - Uke 3

Hei!
En kjekk utfordring hos http://etttrykk.blogspot.no/2013/04/jubileumsutfordringer-uke-3.html   som denne gang er SKUMSTEMPLER.......

Jeg har laget en Art Journal side til utfordringen.Jeg har faktisk aldri hatt skumstempler og heller aldri laget noen eller prøvd,he he.Dette var utrolig gøy og jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å lage fler.
Jeg har brukt denne manne diesen som jeg har kuttet med foam og terningene er embosset på foam og det virket også bra å stemple med.

2 kommentarer:

Unni A sa...

Så stilig! Herlige farger, så kreativt!
klem Unni

Camilla sa...

Så kult, kjempegod ide med skumstempler til art journaling, passer jo egentlig perfekt! Tusen takk for ditt bidrag til vår jubileumsutfordring på Ett Trykk bloggen.